شناسهٔ خبر: 174877 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

قدردانی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم از کارکنان وزارت راه و آرزوی توفیق برای «صادق مالواجرد»

بذرپاش وزیر سابق راه و شهرسازی در بیانیه‌ای، ضمن آرزوی موفقیت برای فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم، از کارکنان وزارت راه و شهرسازی و حمایت‌های مقام معظم رهبری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیام مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران

سلام علیکم

در پایان ایام خدمتگزاری به شما ملت عزیز ایران به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی ضمن سپاس از الطاف خداوند متعال و بزرگداشت سید شهیدان خدمت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همکاران عزیزم در دولت، از شما هم‌وطنان عزیز برای حمایت‌ها، نجابت‌ها و همراهی سخاوتمندانه‌تان سپاسگزاری می‌کنم.

همراهی و همدلی عموم مردم ایران با وجود همه دشمنی‌ها و ظلم‌های بدخواهان در طی سالیان پس از انقلاب اسلامی، فارغ از هرگونه قومیت، نژاد و مذهب، افتخار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که موجب سربلندی ایران و اسلام شده است. چراغ راه وزارت راه و شهرسازی در مدت حضور خدمتگزار کوچکتان؛ تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید بود که همانا توجه مسئولانه به نیازها و خواسته‌های عموم مردم ایران و توسعه و بهبود راه‌های مواصلاتی و جهش تولید مسکن در کشور بوده است.

وزارت راه و شهرسازی با باور به گفتمان پیشرفت و خدمت شبانه‌روزی به مردم و توجه به آحاد جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، توانست اقدامات بزرگ و موثری را رقم بزند. ایجاد تحول عظیم در بخش مسکن با آغاز عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار واحد مسکونی، تامین۱۰۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و روستایی، توسعه سامانه‌های ملی با هدف ساماندهی بازار مسکن و ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی در بافت‌های فرسوده و در نهایت رسیدن رشد تولید بخش مسکن و ساختمان به مثبت (۷.۱+) درصد در سال ۱۴۰۲ بخشی از اقدامات ماندگار و تحول‌آفرین در سراسر کشور بود.

در بخش حمل و نقل، ارائه ابتکار ایران‌راه به عنوان نخستین ابتکار ترانزیت‌محور و رشد ۵۸ درصدی ترانزیت جاده‌ای و در نهایت شکسته شدن رکورد ترانزیت کشور با تحقق ترانزیت ۱۷.۷ میلیون تنی در سال ۱۴۰۲ از مهمترین دستاوردهای وزارت راه وشهرسازی بود. در این بخش بکارگیری دیپلماسی هوشمند و تقویت کریدورهای کشور و تکمیل و توسعه طرح‌های زیرساختی و پیشران در حوزه‌های جاده‌ای، ریلی، دریایی و هوایی و همچنین رفع نقاط پرحادثه جاده‌ها و توجه ویژه به توسعه و بهسازی راه‌های روستایی افتخاراتی بود که نصیب فرزندان ملت در این وزارتخانه راهبردی شد.  تقدیر بیش از ۲۲۰ نفر از نمایندگان ملت شریف ایران در مجلس شورای اسلامی خود گواه بزرگی بر زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی فرزندان این آب و خاک در وزارت راه و شهرسازی است.

اینجانب ضمن سپاس بی کران از حمایت‌های مقام معظم رهبری و همکاران پر تلاشم در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی، برای سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد که از مدیران متعهد، با سابقه و از خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و خانواده معظم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است، آرزوی توفیق الهی در مسیر پیش‌رو و بهروزی روز افزون دارم و امیدوارم با حمایت‌های همکاران ساعی و کاربلدم در این وزارتخانه مسیر پر افتخار خدمت به مردم و پیشرفت و توسعه کشور بیش از پیش ادامه یابد.

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

مهرداد بذرپاش»